.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر دفاع: توصیه می‌کنم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند
امیر آشتیانی گفت: حضور آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در منطقه عکس‌العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت.
وزیر دفاع: توصیه می‌کنم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به فشار‌های گسترده از سوی کشور‌های مختلف در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی به رژیم صهیونیستی و حامیانش گفت: مردم منطقه شاهد خواهند بود که این رژیم غاصب و کودک‌کش کاملاً سرنگون می‌شود و امنیت واقعی به منطقه ما برمی‌گردد.

 

آشتیانی درباره جنگ غزه، اظهار کرد: وقتی عملیات طوفان الاقصی شروع شد، رژیم صهیونیستی در همه حوزه‌ها غافلگیر شد و کاملاً در ورطه سقوط قرار گرفت و این یعنی یک «شکست سنگین».

 

وی ادامه داد: این عملیات باعث شد که رسماً این رژیم منحوس در ابعاد مختلف از جمله سیاسی و نظامی و سایر حوزه‌ها دچار فروپاشی شود و آمریکایی‌ها به‌شکل جدی احساس خطر کنند که این رژیم به‌طور کامل در حال ساقط شدن است لذا به حمایت از این رژیم اقدام کردند و برخی از کشور‌های اروپایی نیز آن‌ها را در این راه همراهی کردند.

 

آشتیانی با بیان اینکه این منطقه به‌دلیل عبور خطوط انتقال انرژی محیطی بسیار مهم، استراتژیک و حساس است، گفت: حضور آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی در منطقه، عکس‌العمل تمامی منطقه از جمله محور مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت و توصیه می‌کنم این کشور‌های بیگانه منطقه را ترک کنند و به‌دنبال ایجاد تنش نباشند.

 

وی با اشاره به اشتباهات راهبردی و خطا‌های محاسباتی آمریکا به‌خصوص در منطقه افزود: برای تمام دنیا اثبات شده است که رژیم صهیونیستی یک رژیم جنایتکار است و بزرگترین اشتباه آمریکا نیز حمایت از این رژیم کودک‌کش است و باید بدانند حتماً هزینه این همه جنایت را پرداخت خواهند کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.